Organ Yangını




Korkulara sar beni gecenin tam dibinde, aşağı mahallenin aşağısına doğru. Belki yuvarlanırım, belki uçar, belki susar ölümü beklerim. Sus derim orospu çocuğu sus. Beni öldürmenin sadece bir yolu var, önce bana hayat vermek. Ölmez ulan işte ölmez ölüler. Sonbahar sevinç verdi rüyanın kardeşi kabusun içinde yaşayan bir kıza. Duman içinde kafasında bir şey olan cesetler haykırdı çok yaşa diye. Distopialar çok güzeldi be orada. “Mırık çık gizel ımınakıyım” dedi bar sahibi.
Yazıyı güzel dostum Selim Kahvecioğlu’na devrediyor ve Alexise selam ediyorum.

 İnsanlar güzel şeyler yapıyorlar be Ege. Güzel müzik yapıyorlar ne bileyim güzel kitap yazıyorlar. Çok güzel film çeviriyorlar be. Ortaya çıkan eserleri kimi zaman anlamıyoruz bile. Hem de o eserleri üreten insanlarla aynı gezegende yaşadığımız halde. Neyimiz eksik bizim, bizde fazla olan ne ? Hayatlarımız artık daha hızlı. Sadece bu. Hızlı tüketiyoruz. Hızla tükeniyoruz. Her şey aynı mı, her yerde aynı mıyız ? Kaçımız iyi yanlıyız ? Hangimiz yanlıyız ? Bilmiyorum.
Yazıyı güzel dostum Ege Ersöz’e devrediyor ve Alexise selam ediyorum.

Bitsin mi kardeşim? Uzasın mı yoksa daha fazla, ya sen farkında mısın acaba eski dostum tankla gelmiş. Hiç mi kesemiyosun? Dedi distopik pis topik.  Hızla mı tükeniyoruz, hızı mı tüketiyoruz?  Her manzaranın kendine has bir kokusu vardır. Yanık kokusudur o, yanıktır. Her şehir tüter kendi içinde, duman olur şehirler. Buhar olur, hava olur, sis olur, ayıp olur, söz olur. Çok düşünmemek lazım velhasıl. Bu paragraf acilen sonlanmalı diye düşündüm bir anda.
Yazıyı güzel dostum Selim Kahvecioğlu’na devrediyor ve Alexise selam ediyorum.

‘’Her son kendini hazırlar.’’Diye bir cümle daha önce kuruldu mu, bilmiyorum ama şuan tam yeri ve zamanı. Gel sen beni dinle. Sesim öyle güzel değil ama sen beni bi’ dinle. Gitar falan çal hatta. Hani bazen Hindistan’dan kalkıp Kanada’ya gitmiş fakat geri dönememiş gibi hissedersin ya. Hissetmez misin ? Ben hissediyorum. Halbuki ne Hindistan gördüm, ne Kanada. İnsanoğlu hissediyor işte. Organ yangınları için bir şeyler yapmalıyız gibi geliyor. Haksız mıyım ?
Hayatınızın geri kalanını sayın okur, size devrediyor. Alexise selam ediyoruz.