Bizli Durumlar




Gece doğan bir güneş seçtim kendime.
Şafağa doğru başlayan yağmur kadar yalnız.
Yahut bir korna sesi tam sınav ortasında.
Hayatın tabularına yenik düşmüş,
Kaybolan yarınların arzusu içerisinde.

Ilık bir rüzgara karşı duran,
Sahici trafik ışıkşarı gibi yakalarken hayatı,
Tam şu an beyaz genelde sarı,
Karne sevinci yaşayan papatyalara,
Açtım içimi, anlattım her şeyi.
Seni, beni, bizli durumları.
Boynu bükük dinlediler biraz.
Olsun dedim içimden, gönlünüzce olsun.

Sığ kafalara rastladım.
Sana, bizden ahkam kesen,
Olsun dedim, onlara da olsun.
Geriye dönüp baktım.
Onca yaşanmışlık beklerken ardımda,
Pek anlayamadım bu bizli durumları.
Onlara da bir olsun dedim.

Biz istedikçe olmuştu.
Sonradan anladım aslını astarını meselenin.
Tek gerçek vardı,
O da olsundu.
Biz olsun dedikçe olsundu.