Karşı Karşıya Gelmek




-Hoş geldin. Çok geç kaldın?
+Bütün gün ibnenin orospunun peşinde koştuk ne olacak! Gözlerim döndü yemin ederim. Başlayacağım bayraklarına da renklerine de. Gözlerimin önünde uçuşuyor sanki yaa!
-Duşa gir hemen, leş gibi gaz kokusu sinmiş üzerine.

.....

+Oh be, vallahi saçım filan bi tuhaf olmuş he. Hayatım süt varsa birer sütlü kahve içelim mi sıcak sıcak be, boğazım yanıyor belki biraz iyi gelir.
-Vardı dolapta, yaparım birazdan canım... Eyleme müdahele yapılacağından haberim yoktu?
+Her şeyden haberin olsaydı meslektaş olurduk hanım. Hayırdır polisliğe mi niyetlendin bu yaştan sonra? Ara sokaklarda devam ediyor hala, git sen de bizim elemanların yanına he?
-Ayy git işine gece gece dalga geçme benimle. Hem ben durup dururken su filan sıkamam kimseye. Yok plastik mermi, biber gazı... Ayol ben oraya gitsem kendimi sakatlar gelirim.
+He biz durup dururken sıkıyoruz zaten! Lan mübarek aylardayız, ülkede ne kadar it, kopuk, dönme, ibne, kendini çok özgürlükçü, hani diyolar ya "maarjinal" tip varsa üşenmeden kalkıp gelmişler. İşleri güçleri yok bunların ben sana diyim, hep ondan böyle oluyorlar zaten. Can sıkıntısı bunlarınki, can!
-Aman aman tamam. İçeri girdin, onları dışarıda bırak ne olursun. Benim kafam almıyor da kaldırmıyor da böyle şeyleri.
+Aynen kapatalım, ben de konuşmak istemiyorum zaten bunları, sabahtan beri içindeyim, yeter. Bizim Erdem nerde yahu?
-Odasında, uyuyor. Bi hal vardı onda bu gece. Senden yarım saat önce geldi o da... Konuşmadı, yattı hemen.
+Allah Allah... Sabah gayet iyiydi, yerindeydi neşesi. Ben bi bakayım mı gidip?
-Uyanmasın ama şimdi? Küçüklüğünden beri gece sevmelerini bırakamadın bi Ahmet. Uykusunu alamayacak sonra...
+Alır alır, hiçbir şeycik olmaz. Onu huzurlu görünce daha rahat uyuyorum be hanım, ne yapayım...

......

+Oğlum?
+Erdem, aslanım?
=Baba, geldin mi?
+Geldim, geldim... Hadi aç gözlerini az laflayalım da yatacağım ben de.
=Baba bu gece değil...
+Lan hadi yaa... Naza mı çekeceksin şimdi iki lafın belini kıracağız işte.
=Baba... şimdi değil! Bu gece değil!
+Erdem? Erdem bana bak. Oğlum ne oldu? Erdem ağlama! Oğlum ağlama ne oldu söyle bana? Biri bi şey mi yaptı ne oldu??
=Baba...
+Oğlum aklıma binbir türlü şey getirme benim bak elim ayağım titremeye başladı. Kıyamam lan ben sana. Oğlum? Ne oldu kalksana anlat? Erdem!!
=Baba yorgunum. Çok yorgunum.
+Niye yoruldun ya? Ne oldu? Oğlum ağlama tamam her ne olduysa hallederiz tamam!
=Baba... Baba biz bugün karşı karşıya geldik. Baba canım yandı be. Çok yandı!
+O ne demek şimdi??
=Baba... Eşcinselim ben. Oğlunum ben. Yorgunum ben.